Демпферна шайба колянов вал
Тампон на двигател
Ангренажен комплект верига
Ангренажна верига
Разпределителен вал
Дефазатор
Зъбно колело
Обтегач ангренажна верига
Плъзгач верига
Гарнитура ангренаж
Турбо
Вакуум клапан за турбо
Картридж турбо
Монтажен комплект турбо
EGR - модул
Жило за газ
Всмукателен клапан
Изпускателен клапан
Пул регулиране на клапани
Повдигачи на клапаните
Клапан за налягане в изпускателна с-ма
Кобилици
Моторче празен ход
Всмукателен колектор
Маслена помпа
Картер
Щека масло
Цилиндрова глава
Капак на клапаните
Маслен сепаратор
Клапан картерни газове
Болтове за глава
Пробка за картер
Капачка за масло
Водач на клапан
Ремъчната шайба е част от ремъчното задвижване на автомобила, по-специално задвижването на алтернатора, хидравличната помпа и компресора на климатика.
Смяна на ремъчна шайба?
Обикновено смяна на ремъчната шайба е наложителна при разрушаването на самата шайба – разцепване (отделяне на гумената и металната част), силно напукване на гумената част на шайбата, изкривяване или други механични деформации. Такива проблеми се изразяват в по-висок шум на двигателя при работа, както и по-силните му вибрации. Препоръчително е демпферната шайба да се проверява за пукнатини и корозии на всеки 60 000 и регулярна смяна на 120 000 км.