Компресор
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Ангренажна верига
- Разпределителен вал
- Повдигачи
- Клапани
- Кобилици
- Kапачка за масло
- Болтове за глава
- Бутало
- Пръчка за масло
- Сегменти
- Картер
- Зъбни колела
- Датчик за масло
- Пробка картер
- Маслена помпа
- Тампон двигател
- EGR клапан
- Биелни лагери
- Основни лагери
- Водачи на клапани
- Пулове за клапани
- Лагери колянов вал
- Биела
-
-
- Дебитомер
- Датчик налягане във всмукателните тръби - MAP Sensor
- Датчик колянов вал
- Датчик на маховика
- Датчик дроселова клапа - TPS
- Детонационен датчик
- Датчик налягане на горивото
- Датчик разпределителен вал
- Датчик налягане на турбото
- Температурни датчици
- Датчик налягане на маслото
- Датчик обороти на колелото - ABS
- Датчик налягане в гумите
- Сензор за дъжд
- Датчик ниво на охладителната течност
- Датчик ниво на маслото
- Датчик ниво на течност за чистачки
- Датчик количество на горивото
- Датчик ъгъл на завиване
Теми в статията:
КОМПРЕСОР
Компресорът е част от категория климатична система на авотомобила.
Какво представлява компресорът на климатика?
Компресора за климатик е необходим за производството на студен въздух. Той има няколко функции, включващи доставяне на енергия за климатизацията като цяло, херметизиране на въздуха и циркулация на охладени пари. Климатичната система работи посредством фреон, който първо се нагрява и след това се подлага на натиск. Кондензаторът преобразува газа в течност. Процесът на създаване на течност от газ създава топлина. Кондензаторът позволява топлината да избяга.
В тази категория, ще намерите още:
Компресор | Изпарител | Изсушител | Възвратен клапан | Датчик високо налягане | Маркучи за климатик |
t-auto.bg © Всички права запазени