Ремъчна шайба
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Ангренажна верига
- Разпределителен вал
- Повдигачи
- Клапани
- Кобилици
- Kапачка за масло
- Болтове за глава
- Бутало
- Пръчка за масло
- Сегменти
- Картер
- Зъбни колела
- Датчик за масло
- Пробка картер
- Маслена помпа
- Тампон двигател
- EGR клапан
- Биелни лагери
- Основни лагери
- Водачи на клапани
- Пулове за клапани
- Лагери колянов вал
- Биела
-
-
- Дебитомер
- Датчик налягане във всмукателните тръби - MAP Sensor
- Датчик колянов вал
- Датчик на маховика
- Датчик дроселова клапа - TPS
- Детонационен датчик
- Датчик налягане на горивото
- Датчик разпределителен вал
- Датчик налягане на турбото
- Температурни датчици
- Датчик налягане на маслото
- Датчик обороти на колелото - ABS
- Датчик налягане в гумите
- Сензор за дъжд
- Датчик ниво на охладителната течност
- Датчик ниво на маслото
- Датчик ниво на течност за чистачки
- Датчик количество на горивото
- Датчик ъгъл на завиване
Теми в статията:
РЕМЪЧНА ШАЙБА
Ремъчната шайба е част от ремъчното задвижване на автомобила, по-специално задвижването на алтернатора, хидравличната помпа и компресора на климатика.
Смяна на ремъчна шайба?
Обикновено смяна на ремъчната шайба е наложителна при разрушаването на самата шайба – разцепване (отделяне на гумената и металната част), силно напукване на гумената част на шайбата, изкривяване или други механични деформации. Такива проблеми се изразяват в по-висок шум на двигателя при работа, както и по-силните му вибрации. Препоръчително е демпферната шайба да се проверява за пукнатини и корозии на всеки 60 000 и регулярна смяна на 120 000 км.
t-auto.bg © Всички права запазени