Демпферна шайба колянов вал
Тампон на двигател
Ангренажен комплект верига
Ангренажна верига
Разпределителен вал
Дефазатор
Зъбно колело
Обтегач ангренажна верига
Плъзгач верига
Гарнитура ангренаж
Турбо
Вакуум клапан за турбо
Картридж турбо
Монтажен комплект турбо
EGR - модул
Жило за газ
Всмукателен клапан
Изпускателен клапан
Пул регулиране на клапани
Повдигачи на клапаните
Клапан за налягане в изпускателна с-ма
Кобилици
Моторче празен ход
Всмукателен колектор
Маслена помпа
Картер
Щека масло
Цилиндрова глава
Капак на клапаните
Маслен сепаратор
Клапан картерни газове
Болтове за глава
Пробка за картер
Капачка за масло
Водач на клапан
Както знаем, за да работи нормално двигателя, той се нуждае от постоянна смазочна течност, наричана просто масло. То циркулира из целия двигател, а когато не работи се събира в най-долната му част, където се намира картера. Именно там е предвиден и специален отвор, наричан още пробка. Какво е нейното предназначение и кога се подменят болтовете, по какво да познаем, че е разбита резбата и кога е настъпил момента за ремонт. Защо онлайн в t-Auto са най-изгодните цени за авточастите на всички коли?
Пробката колкото и малка и незначителна да изглежда, тя е много важен елемент, защото от нея зависи нивото на маслото в картера. Тя присъства във всички коли и се състои от болт с резба и уплътнителен пръстен, предотвратяващ изтичането на маслото. Като стана дума за течове, именно от тук се извършва и източването на старото и замърсено вече масло - нужно е простото отвиване на пробката и то започва да изтича в поставения предварително съд.
Въпреки това, не винаги при течове на смазочен материал е виновен този елемент. Както знаем, картера е най-уязвимия елемент на двигателя, защото той се намира най-близо до земята и при удар в по-изпъкнал предмет, като камък или бордюр, той може да се окаже разбит и да се нуждае от скъп ремонт. Вместо него обаче, заповядайте онлайн в t-Auto.
Обикновено, самият болт на картера и неговата резба не подлежат на ремонт, но са издръжливи и не се нуждаят от подмяна, освен ако не се повреди резбата и самия болт. В повечето случаи се сменя само о-пръстенът, отговарящ за по-доброто уплътнение. Експертите съветват това да се извършва при всяка смяна на маслото. Тоест при отвъртане на пробката на колата, задължително преди нейното обратно завиване, трябва да подмените уплътнението с ново и масления филтър, посещавайки онлайн t-Auto.
Разбира се, не навременната подмяна няма да доведе до критични последици, но по-често ще се налага да доливате смазочна течност. Ако това не се извършва, то ще намалее смазочността и има вероятност да се появи нуждата от скъп ремонт и покупка на нови авточасти.
Ако не смените навреме уплътнението на пробката или самия болт с повредената резба, то има вероятност двигателя да остане без необходимата смазочност, което ще доведе до нуждата от скъп ремонт. За да не се стигне до там, посетете онлайн t-Auto, където авточастите се предлагат на най-добри цени за всички коли, и направете своя избор. Ако изпитвате трудности, обърнете се към експертите ни и те ще Ви съдействат. Избирайки нас, получавате още:
Възползвайте се и Вие!