Маслен филтър
Въздушен филтър
Горивен филтър
Филтър купе
Хидравличен филтър
Филтър автоматик
К-кт филтър и масло автоматични скорости
Филтър за твърди частици
Корпус маслен филтър
Корпус въздушен филтър
Корпус горивен филтър
Тампон въздушен филтър
Течност почистване на DPF
Спортен въздушен филтър
Филтър картерни газове
Комлект филтри
Инструмент смяна филтри
Уплътнение за маслен филтър
Други филтри
Смазочната система в един двигател е от критично значение за правилната и дълготрайна работа на целия механизъм. Ето защо, пречистването на маслото е важно и за това се грижи масления филтър. Какви обаче са неговите функции и последиците ако не бъде сменен навреме, ще разберем заедно по-долу.
Предназначението на маслото предимно е да смазва триещите се помежду си елементи от един цялостен механизъм, значително забавяйки тяхното износване и загряване. Въпреки това обаче, износване все пак има (макар и значително по-бавно) и вследствие на това се отделят различни малки стружки и други замърсявания. Ако пречиствателя липсва, то много бързо смазочната течност ще се насити с тези частици и ще престане да изпълнява функцията си. Ето защо, филтриращият елемент в случая е много важен.
Като цяло, смяната му се извършва с тази на маслото, но какво ще се случи, ако не бъде сменен навреме? Вие по нищо няма да разберете, че пречиствателя се е запушил, защото във вътрешността му има т.н. байпасен клапан, който се отваря и маслото не преминава през филтърната хартия, а я заобикаля и се връща обратно в системата.
От тук вече започва постепенното насищане на смазката с мръсотия, загуба на нейните характеристики и задръстването на различните канали и маслената помпа. Започва недобрата смазочна дейност, отделяне на повишена топлина, триене и шум. Нарушава се дейността на двигателя, а накрая той блокира напълно и се налага основен ремонт. Това е доста по-скъпа процедура и спестените пари от покупката и смяната на консуматива, няма да Ви стигнат във никакъв случай.
частичнопоточен - за да се използва, маслената система е разделена на два кръга, като в единия замърсения смазочен материал свободно циркулира из компонентите, а в другия кръг една част от маслото се филтрира. В крайната точка се пречиства цялата течност;
пълнопоточен - пропуска през филтърната си хартия целия поток, а във вътрешността си има байпасен клапан, който регулира налягането в системата. Ако то бъде надвишено, например при пълно запушване, той се отваря и пропуска мръсната течност, предотвратявайки увреждането на уплътненията и триещите се части.
За да успеем да удовлетворим в максимална степен потребителското търсене и потреблението, в магазина постоянно се стремим да поддържаме голямо разнообразие на видове маслени филтри. Така покриваме голяма част от разпространените в страна марки и модели автомобили, запазвайки цените достъпни, но без компромиси в качеството. Това е възможно, благодарение на директното ни сътрудничество с брандовете и пазаруването на едро.
За допълнителна консултация и съдействие при избора или покупките, задължително се свържете с наш оператор. Той е на разположение през работните дни, а помощта ни е БЕЗПЛАТНА, така че възползвайте се!