Лагер помпа

Започнете с избор на автомобил

1
2
3
 
 
 

Всички марки с авточасти от категория Лагер помпа.

Категория лагер помпа е налична само за следните марки
Лагер помпа за Cupra
Лагер помпа за Ford usa
Лагер помпа за Mg
Лагер помпа за Vauxhall

Лагер помпи

Съединителят на един автомобил работи по един и същи начин, независимо дали той е с ръчно сменяне на скоростите или автоматично. И при хидравличната трансмисия, и ръчната, той свързва двигателя и неговата трансмисия като по този начин осигурява превключването на предавките да става плавно.

Какво е лагер помпа и как работи?

Основната причина смяната на предавките да става плавно, е именно лагер помпата, но за да разберете как тя помага за гладкия ход при смяна, първо трябва да знаете системата за работа на съединителя. Той има притискателен и феродов диск като първия указва натиск върху втория, за да достигне маховика.

И тук влиза в роля главината на диска. Тя е свързана към основния вал и движейки се свободно около него, тя осигурява плавното движение с помощта на пружини, намиращи се върху корпуса й. Пружините на главината улавят вибрациите и това се отразява на лекото преминаване от една предавка в друга.

Не по-малко важна е и ролята на лагер помпата в този момент. Тя е свързана към вилка с лост, който в същото време е прикрепен към кабел или друг лост, водещ до самия педал на съединителя. По този начин се свързват задвижването на колата и съединителя и само когато педалът на съединителя е натиснат от водача на автомобила, се осъществява въртящият момент на лагер помпата.

Честите натоварвания към лагер помпата водят и до честото й износване като една от най-важните части на автомобил.

Как можете да разберете, че помпата на съединителя не работи правилно?

Обикновено това най-лесно може да се улови чрез различните звуци, които се появяват при натискане на педала на съединителя. Други чести признаци на проблем с вашата лагерна помпа са затруднено или невъзможно включване на предавките.

Често производителите на автомобили препоръчват смяна на целия съединител при повредена или износена лагер помпа, тъй като останалите елементи на съединителя имат същия експлоатационен живот като нея.

Монтажът и демонтажът на съединителя не са лесна задача, затова смяната на лагер помпа е най-добре да бъде оставена на експерти, които се занимават професионално с ремонти на автомобили. Макар производителите да препоръчват такава смяна на всеки до 100 000 км, това може да се наложи да се направи и по-рано при липсата на добра поддръжка.

Спестяваш 84 лв. Product

Спестяваш 119 лв. Product

Спестяваш 118 лв. Product

Спестяваш 100 лв. Product

Спестяваш 67 лв. Product

Спестяваш 58 лв. Product

Спестяваш 38 лв. Product

Спестяваш 70 лв. Product

Спестяваш 116 лв. Product

Спестяваш 94 лв. Product

Спестяваш 104 лв. Product

Спестяваш 124 лв. Product

Спестяваш 104 лв. Product

Спестяваш 119 лв. Product

Спестяваш 85 лв. Product

Спестяваш 89 лв. Product

Спестяваш 65 лв. Product

Спестяваш 39 лв. Product

Спестяваш 94 лв. Product

Спестяваш 2 лв. Product

Спестяваш 2 лв. Product

Спестяваш 79 лв. Product

Спестяваш 30 лв. Product

Спестяваш 62 лв. Product

Спестяваш 34 лв. Product

Спестяваш 87 лв. Product

Спестяваш 79 лв. Product

Спестяваш 35 лв. Product

Спестяваш 99 лв. Product

Спестяваш 130 лв. Product

Спестяваш 135 лв. Product

Спестяваш 105 лв. Product

Спестяваш 71 лв. Product

Спестяваш 53 лв. Product

Спестяваш 57 лв. Product

Спестяваш 91 лв. Product

Спестяваш 35 лв. Product

Спестяваш 36 лв. Product

Спестяваш 116 лв. Product

Спестяваш 38 лв. Product

Спестяваш 59 лв. Product

Спестяваш 55 лв. Product

Спестяваш 172 лв. Product

Спестяваш 23 лв. Product

Спестяваш 95 лв. Product

Спестяваш 96 лв. Product

Спестяваш 113 лв. Product

Спестяваш 103 лв. Product

Меню 0 лв.
Бисквитки
Приемам
Нагоре