Феродов диск
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Ангренажна верига
- Разпределителен вал
- Повдигачи
- Клапани
- Кобилици
- Kапачка за масло
- Болтове за глава
- Бутало
- Пръчка за масло
- Сегменти
- Картер
- Зъбни колела
- Датчик за масло
- Пробка картер
- Маслена помпа
- Тампон двигател
- EGR клапан
- Биелни лагери
- Основни лагери
- Водачи на клапани
- Пулове за клапани
- Лагери колянов вал
- Биела
-
-
- Дебитомер
- Датчик налягане във всмукателните тръби - MAP Sensor
- Датчик колянов вал
- Датчик на маховика
- Датчик дроселова клапа - TPS
- Детонационен датчик
- Датчик налягане на горивото
- Датчик разпределителен вал
- Датчик налягане на турбото
- Температурни датчици
- Датчик налягане на маслото
- Датчик обороти на колелото - ABS
- Датчик налягане в гумите
- Сензор за дъжд
- Датчик ниво на охладителната течност
- Датчик ниво на маслото
- Датчик ниво на течност за чистачки
- Датчик количество на горивото
- Датчик ъгъл на завиване
Както знаем, всеки автомобил, а дори и моторно превозно средство, притежава съединител, чието предназначение е да отделя и свързва двигателя с трансмисията, без да се налага неговото гасене. Основен компонент от тази отделяща и свързваща система е феродовия диск. Сега ще разберем какво му е предназначението и кога е дошъл моментът за смяна.
ЗА КАКВО СЛУЖИ
За да е възможно правилното функциониране, феродовият диск трябва да се притиска към маховика, като това се извършва от притискателния диск. Този процес се извършва всеки път, когато искаме да сменим предавка от трансмисията или да натиснем спирачка. С течение на времето обаче, в зависимост от експлоатацията на съединителя, това покритие се износва и се налага подмяна на целия компонент.
КОГА ДА ГО СМЕНИМ
Когато феродото изтънее или изцяло се изтърка, настъпва т.н. приплъзване, при което се наблюдава невъзможност за осъществяване на връзката между трансмисията и двигателя. При подобна ситуация, водачът не може да превключва предавките и съответно да задвижи колата. Тук вече единственото решение на проблема е цялостната смяна на съединителя.
Това изисква демонтирането на една част от окачването, разглобяването на скоростната кутия и свалянето на полуосите. Необходимо е задно с феродовия диск да сменим и притискателните пружини, които са с ограничен живот и отговарят за правилното функциониране на отделителния механизъм. След извършване на посочените процедури, отвиването на елементите и тяхната подмяна с нови е лесно.
Защо да изберете T-Auto
Защото работим с множество отделни брандове в тясно сътрудничество, осигурявайки на клиентите ни само и единствено висококачествени резервни части за разпространените марки автомобили на отлични цени. Всяка от наличните при нас авточасти съвпада идеално със съответната марка кола, но това е възможно само ако по време на пазаруването се посочват верните данни на превозното средство. Това се постига чрез правилното преминаване през стъпковия процес на оформяне на поръчката.
Разбира се, при каквито и да е затруднения, свържете се с наш експерт и той ще Ви помогне да завършите процеса или да направите правилния избор. Предпочитайки нас, получавате още:
-
достатъчно иновативен и функционален онлайн магазин, позволяващ чрез определени филтри да зададете нужните критерии и те ще изведат на екрана само отговарящите на тях части;
-
изгодни ценови предложения и промоционални такива;
-
изгодни търговски условия и лоялно отношение;
-
постоянна актуализация на стоковите предложения;
-
тестов период от 14 дни за изпробване и при желание за връщане или смяна на съответните части.
За да се възползвате и Вие, можете да го направите 24/7. Очакваме Ви!