Стартер
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Ангренажна верига
- Разпределителен вал
- Повдигачи
- Клапани
- Кобилици
- Kапачка за масло
- Болтове за глава
- Бутало
- Пръчка за масло
- Сегменти
- Картер
- Зъбни колела
- Датчик за масло
- Пробка картер
- Маслена помпа
- Тампон двигател
- EGR клапан
- Биелни лагери
- Основни лагери
- Водачи на клапани
- Пулове за клапани
- Лагери колянов вал
- Биела
-
-
- Дебитомер
- Датчик налягане във всмукателните тръби - MAP Sensor
- Датчик колянов вал
- Датчик на маховика
- Датчик дроселова клапа - TPS
- Детонационен датчик
- Датчик налягане на горивото
- Датчик разпределителен вал
- Датчик налягане на турбото
- Температурни датчици
- Датчик налягане на маслото
- Датчик обороти на колелото - ABS
- Датчик налягане в гумите
- Сензор за дъжд
- Датчик ниво на охладителната течност
- Датчик ниво на маслото
- Датчик ниво на течност за чистачки
- Датчик количество на горивото
- Датчик ъгъл на завиване
За да е възможно двигателя с вътрешно горене (ДВГ) на превозното средство първоначално да завърти, на него му е необходима допълнителна помощ, идваща от отделен блок, наречен “стартер”. Какво представлява той и за неговата роля и проблеми ще поговорим в поредния ни материал.
КАКВА Е РОЛЯТА НА СТАРТЕРА В УСТРОЙСТВОТО НА КОЛАТА?
Представлява електродвигател с цилиндрична форма, осигуряващ първоначалните обороти за запалването на ДВГ. Това се постига чрез завъртането на маховика до нужните за стартирането обороти. Обикновено времето за подобна дейност е около 3-4 секунди, а по-продължителното му държане в активно състояние би го повредило или най-малкото ще изхаби акумулатора и няма да успеете да запалите. Обикновено, неговият експлоатационен период е около 5 до 6 години, но периодичните му превантивни проверки биха го удължили. Това разбира се важи при правилна експлоатация.
Обикновено той работи под ниска мощност, но поради високата компресия на цилиндрите, той за кратко консумира много електричество от акумулатора при неговото сработване.
КАКВИ ПРОБЛЕМИ МОГАТ ДА ВЪЗНИКНАТ?
Най-големият проблем, е че няма да успеете да запалите двигателя и съответно да потеглите. Но преди да си правите генерални изводи, е препоръчително предварително да проверите например състоянието на акумулатора и дали той не е прекалено изтощен и някоя от клемите му не се е извадила по случайност. Имайте предвид, че през зимата и изобщо в студените месеци, загубата на заряд е значително по-голяма от топлите периоди на годината.
Възможно е влошаване на електрическия контакта по ел. веригата, поради натрупването на прахови частици, което е особено осезаемо през лятото. Възможно е също да е настъпило износване на четките, намиращи се в самото устройство и т.н. Подобни неизправности разбира се могат да се отстранят и без цялостна подмяна, чрез почистване на четките, смазване или тяхната смяна с нови.
Защо да изберете от t-Auto?
Защото сме от дълги години на пазара, което ни дава следните предимства:
-
подбор на екип от специализирани сътрудници, обичащи работата си и познаващи в детайли предлаганите от нас продукти;
-
оптимизирана система на дейност, така че обработката и изпращането на поръчките да се извършва за максимално кратък срок;
-
списък от подбрани предварително проверени и доверени доставчици, снабдяващи ни само с висококачествени авточасти;
-
поддръжка на голяма складова наличност от многобройни разновидности, за да не чакате доставка от чужбина;
-
поради покупката на едро, имаме възможността да предложим наистина конкурентни цени, без отразяване върху качеството;
-
иновативна онлайн платформа с интуитивен интерфейс, позволяващ бързо и безпроблемно избиране на съвместимата за Вашия случай част и нейната бърза поръчка, дори и през мобилно устройство
Заповядайте и Вие, за да се възползвате от изброените предимства. Очакваме Ви!