Спирачни челюсти
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Ангренажна верига
- Разпределителен вал
- Повдигачи
- Клапани
- Кобилици
- Kапачка за масло
- Болтове за глава
- Бутало
- Пръчка за масло
- Сегменти
- Картер
- Зъбни колела
- Датчик за масло
- Пробка картер
- Маслена помпа
- Тампон двигател
- EGR клапан
- Биелни лагери
- Основни лагери
- Водачи на клапани
- Пулове за клапани
- Лагери колянов вал
- Биела
-
-
- Дебитомер
- Датчик налягане във всмукателните тръби - MAP Sensor
- Датчик колянов вал
- Датчик на маховика
- Датчик дроселова клапа - TPS
- Детонационен датчик
- Датчик налягане на горивото
- Датчик разпределителен вал
- Датчик налягане на турбото
- Температурни датчици
- Датчик налягане на маслото
- Датчик обороти на колелото - ABS
- Датчик налягане в гумите
- Сензор за дъжд
- Датчик ниво на охладителната течност
- Датчик ниво на маслото
- Датчик ниво на течност за чистачки
- Датчик количество на горивото
- Датчик ъгъл на завиване
СПИРАЧНИ ЧЕЛЮСТИ
Спирачните челюсти са част от категория барабанни спирачки.
Какво представляват спирачните челюсти?
Спирачната челюст придържа спирачната накладка, която е залепена за основата на челюстта. Когато спирачката е натисната, спирачните челюсти се местят и притискат вътрешността на спирачния барабан. Триенето между спирачната челюст и барабана осигурява спирането на автомобила. Енергията се разсейва като топлина. Модерните автомобили имат дискови спирачки навсякъде, или дискове отпред и барабани отзад. Предимството на дисковете е, че те могат да разсейват топлината по-бързо от барабаните, така че има по-малък риск от прегряване.
Причината за използването на барабаните отзад е, че барабанът е по-ефективен от диска като спирачка за паркиране.
В тази категорията, ще намерите още:
Спирачен барабан | Принадлежности |