Рейка
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Ангренажна верига
- Разпределителен вал
- Повдигачи
- Клапани
- Кобилици
- Kапачка за масло
- Болтове за глава
- Бутало
- Пръчка за масло
- Сегменти
- Картер
- Зъбни колела
- Датчик за масло
- Пробка картер
- Маслена помпа
- Тампон двигател
- EGR клапан
- Биелни лагери
- Основни лагери
- Водачи на клапани
- Пулове за клапани
- Лагери колянов вал
- Биела
-
-
- Дебитомер
- Датчик налягане във всмукателните тръби - MAP Sensor
- Датчик колянов вал
- Датчик на маховика
- Датчик дроселова клапа - TPS
- Детонационен датчик
- Датчик налягане на горивото
- Датчик разпределителен вал
- Датчик налягане на турбото
- Температурни датчици
- Датчик налягане на маслото
- Датчик обороти на колелото - ABS
- Датчик налягане в гумите
- Сензор за дъжд
- Датчик ниво на охладителната течност
- Датчик ниво на маслото
- Датчик ниво на течност за чистачки
- Датчик количество на горивото
- Датчик ъгъл на завиване
Кормилната система на автомобила е много важна за успешното управление и контрол над превозното средство, така че сега ще стане по специално дума за рейката, нейната функционалност и разновидности.
КАКВА Е ФУНКЦИЯТА Й В КОРМИЛНАТА УРЕДБА?
Това е механично устройство, предназначено да преобразува управлението в хоризонтално изместване на предните колела. В най-простия си вид, представлява механизъм, състоящ се от предавка, разположена на вал и комбинирана със специални пръти, за да осигури насочването в желаната от водача посока. Тя преобразува усилието, упражнено над волана, за да го предаде на колелата.
Функцията на кормилната рейка е да осигури максимална лекота за въртене на кормилото и самото управление на превозното средство да е комфортно. В зависимост от конструктивните особености, това към днешна дата се случва по три начина и по-долу ще ги разгледаме поотделно.
ВИДОВЕ
-
Механична - най-простият вариант, използващ изцяло физическата сила на шофьора. За да се улесни работата на водача и да се подобри удобството при въртенето на кормилото, се използва механизъм с променливо предавателно число. Среща се в по-старите автомобили и вече е рядкост, поради по-усъвършенстваните разновидности;
-
Електрическа - принципът на работа е аналогичен на хидравличния, но тук усилването се извършва от вграден електромотор. Ако обаче по някаква причина, електромоторът бъде повреден, то автомобила става практически неуправляем и много опасен;
-
Хидравлична - лекотата при въртенето на волана тук идва от хидравличен усилвател. Той е най-често срещания вариант в съвременните моторни превозни средства. Характеризира се с това, че дори и при шофиране по неравна пътна настилка, вибрациите не се предават толкова на волана.
Защо да изберете онлайн от t-Auto?
Ние предлагаме отлично клиентско обслужване и широка продуктова гама, за да сме максимално полезни на колкото се може повече хора. Стараем се цените ни да са най-достъпните, а онлайн платформата интуитивна и функционална. Така със сигурност пазаруването ще е удоволствие, а изборът най-добрия, защото системата предлага модели продукти на база Вашите предварителни селекции, с които показвате какво търсите.
Разбира се, ако се нуждаете от професионално мнение, съвет или помощ при избора, винаги можете да се свържете с експертите ни, които с радост ще помогнат. Те разбират от работата си и я работят с удоволствие, така че със сигурност ще са Ви полезни. Очакваме Ви!