Лагер главина
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Ангренажна верига
- Разпределителен вал
- Повдигачи
- Клапани
- Кобилици
- Kапачка за масло
- Болтове за глава
- Бутало
- Пръчка за масло
- Сегменти
- Картер
- Зъбни колела
- Датчик за масло
- Пробка картер
- Маслена помпа
- Тампон двигател
- EGR клапан
- Биелни лагери
- Основни лагери
- Водачи на клапани
- Пулове за клапани
- Лагери колянов вал
- Биела
-
-
- Дебитомер
- Датчик налягане във всмукателните тръби - MAP Sensor
- Датчик колянов вал
- Датчик на маховика
- Датчик дроселова клапа - TPS
- Детонационен датчик
- Датчик налягане на горивото
- Датчик разпределителен вал
- Датчик налягане на турбото
- Температурни датчици
- Датчик налягане на маслото
- Датчик обороти на колелото - ABS
- Датчик налягане в гумите
- Сензор за дъжд
- Датчик ниво на охладителната течност
- Датчик ниво на маслото
- Датчик ниво на течност за чистачки
- Датчик количество на горивото
- Датчик ъгъл на завиване
Лагер главината на предните колела е ключов компонент на ходовата част на превозното средство и тя спомага за задвижване на гумите. Сега накратко ще разберем какво представлява, кога е настъпил моментът за подмяна и как се сменя.
КАКВО ПРЕДСТАВЛЯВА?
За да е възможно главината да се върти върху оста, между тях във вид на свързваща част се използва специален конусовиден лагер. Той е държащият гумата елемент, така че веднага се подразбира, че от нея силно зависи безопасността по време на шофиране. Ето защо е важно да следим редовно нейното състояние и да не правим компромиси с цената при покупка на нови части за смяна.
Самият компонент се състои от два различни по диаметър, по-малък и по-голям, външен и вътрешен пръстен, сепаратор и подвижен елемент. Предните водещи оси обикновено използват двуредови конусни модели, защото те са способни да поемат повишено натоварване. За задните се използват едноредови радиални лагерни компонента, поради по-малкото тегло в тази област, а тяхната характерна особеност са малките им размери и дълъг експлоатационен живот.
КАК СЕ СМЕНЯ ЛАГЕР НА ГЛАВИНА?
Обикновено причините за настъпване на износване и нужда от подмяна е шофирането по неравни разбити пътища или вследствие на естествено износване поради продължителна експлоатация.
След повреда, той не подлежи на никакъв ремонт и единственото решение е поставянето на нов. Преди да опишем процеса, нека първо разгледаме симптомите, показващи нуждата от ремонт. Това е например при настъпване на момент, в който се развива голяма температура или по време на движение се чува монотонен тътен в областта на колелата.
Смяната започва с:
-
повдигане на превозното средство и премахването на колелото, както и целия спирачен апарат и съответния диск;
-
отстраняване на централната гайка и отделянето на детайлите един от друг, за което обикновено се налага употребата на хидравлична преса;
-
монтажът на новия елемент се извършва в обратната последователност.
Препоръчително е подмяната да се извършва и от двете страни на оста, въпреки че е настъпила повреда само от едната. Това се прави, защото и в двата случая пробегът е еднакъв и скоро е възможно да настъпи същия проблем и от другата страна. След процеса е нужно чрез специалната гайка да се определи степента на хлабината и тя да се фиксира.
Защо да поръчате онлайн от t-Auto?
Защото при нас има голямо многообразие от видове и само висококачествени решения на невероятно атрактивни цени. Всеки от авточастите е с гаранция и се доставя до всяка точка на страната за възможно най-кратко време. Също, за да се уверите в качеството и съвместимостта на поръчката си, ние Ви предоставяме 14 дневен тест период, през който имате възможността да върнете или подмените продукта.
Ако все пак изпитвате нужда от помощ при избора или поръчките, свържете се с нас. Очакваме Ви!