Шарнир
Биалетка
Носач
Тампони за носачи
Лагер главина
Комплект окачване носачи
Стабилизираща щанга
Тампон стабилизираща щанга
Тампони преден и заден мост
Шенкел
Ремонтен комплект шенкел
Заден мост
Шпилки и гайки за джанти
Капачка главина
Болтове за джанти
Преден мост
Главина
Монтажни болтове и ремонтни комплекти
Фланци за джанти
Лагер главината на предните колела е ключов компонент на ходовата част на превозното средство и тя спомага за задвижване на гумите. Сега накратко ще разберем какво представлява, кога е настъпил моментът за подмяна и как се сменя.
За да е възможно главината да се върти върху оста, между тях във вид на свързваща част се използва специален конусовиден лагер. Той е държащият гумата елемент, така че веднага се подразбира, че от нея силно зависи безопасността по време на шофиране. Ето защо е важно да следим редовно нейното състояние и да не правим компромиси с цената при покупка на нови части за смяна.
Самият компонент се състои от два различни по диаметър, по-малък и по-голям, външен и вътрешен пръстен, сепаратор и подвижен елемент. Предните водещи оси обикновено използват двуредови конусни модели, защото те са способни да поемат повишено натоварване. За задните се използват едноредови радиални лагерни компонента, поради по-малкото тегло в тази област, а тяхната характерна особеност са малките им размери и дълъг експлоатационен живот.
Обикновено причините за настъпване на износване и нужда от подмяна е шофирането по неравни разбити пътища или вследствие на естествено износване поради продължителна експлоатация.
След повреда, той не подлежи на никакъв ремонт и единственото решение е поставянето на нов. Преди да опишем процеса, нека първо разгледаме симптомите, показващи нуждата от ремонт. Това е например при настъпване на момент, в който се развива голяма температура или по време на движение се чува монотонен тътен в областта на колелата.
Смяната започва с:
повдигане на превозното средство и премахването на колелото, както и целия спирачен апарат и съответния диск;
отстраняване на централната гайка и отделянето на детайлите един от друг, за което обикновено се налага употребата на хидравлична преса;
монтажът на новия елемент се извършва в обратната последователност.
Препоръчително е подмяната да се извършва и от двете страни на оста, въпреки че е настъпила повреда само от едната. Това се прави, защото и в двата случая пробегът е еднакъв и скоро е възможно да настъпи същия проблем и от другата страна. След процеса е нужно чрез специалната гайка да се определи степента на хлабината и тя да се фиксира.
Защо да поръчате онлайн от t-Auto?
Защото при нас има голямо многообразие от видове и само висококачествени решения на невероятно атрактивни цени. Всеки от авточастите е с гаранция и се доставя до всяка точка на страната за възможно най-кратко време. Също, за да се уверите в качеството и съвместимостта на поръчката си, ние Ви предоставяме 14 дневен тест период, през който имате възможността да върнете или подмените продукта.
Ако все пак изпитвате нужда от помощ при избора или поръчките, свържете се с нас. Очакваме Ви!