Категория Спирачна система
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Ангренажна верига
- Разпределителен вал
- Повдигачи
- Клапани
- Кобилици
- Kапачка за масло
- Болтове за глава
- Бутало
- Пръчка за масло
- Сегменти
- Картер
- Зъбни колела
- Датчик за масло
- Пробка картер
- Маслена помпа
- Тампон двигател
- EGR клапан
- Биелни лагери
- Основни лагери
- Водачи на клапани
- Пулове за клапани
- Лагери колянов вал
- Биела
-
-
- Дебитомер
- Датчик налягане във всмукателните тръби - MAP Sensor
- Датчик колянов вал
- Датчик на маховика
- Датчик дроселова клапа - TPS
- Детонационен датчик
- Датчик налягане на горивото
- Датчик разпределителен вал
- Датчик налягане на турбото
- Температурни датчици
- Датчик налягане на маслото
- Датчик обороти на колелото - ABS
- Датчик налягане в гумите
- Сензор за дъжд
- Датчик ниво на охладителната течност
- Датчик ниво на маслото
- Датчик ниво на течност за чистачки
- Датчик количество на горивото
- Датчик ъгъл на завиване
СПИРАЧНА СИСТЕМА
Спирането е важна част от участието ни в пътното движение и съответно е нужно да познаваме спирачната система на автомобила си и правилно да я използваме. Сега ще се запознаем с нейното предназначение и съставните й детайли.
РОЛЯ НА СПИРАЧНАТА СИСТЕМА НА АВТОМОБИЛА
Тя е част от механизмите за безопасност, позволяващи на водача плавно да намалява скоростта на движение до пълното спиране на колата. Това се отнася и за нейното задържане на едно място за продължително време. Всички съвременни автомобили са оборудвани с фрикционни спирачки. Основно, ефективността им идва от използване на силата на триене между неподвижните и подвижните детайли.
Първите обикновено се наричат накладки и те при натискане на педала влизат в директен контакт с вторите (дискове или барабани), при което започва мощно триене и намаляване на създалата се инерция.
Разделя се на два вида, а именно на работна, отговаряща за намаляване на скоростта до пълното спиране и паркинг, използвана за поддръжка на превозното средство на едно място, без значение от наклона на терена, на който се намира.
КАКВО ВКЛЮЧВА?
Най-често срещаният механизъм на работа е хидравличният и основно той се състои от:
-
педал;
-
главен цилиндър;
-
вакуумен усилвател;
-
работни цилиндри;
-
предни и задни спирачни механизми;
-
ABS датчик;
-
течност.
Основно принципът на действие се състои в това, че когато водачът натисне педала, механичната сила се предава към буталото, създаващо повишено налягане в течността по маркучите и тя постъпва в колесните цилиндри. На свой ред, оказва натиск върху накладките и съответно те се раздалечават една от друга при барабанните и се сближават при дисковите модели. Така се притиска подвижната част (диска или барабана), осъществявайки триещ и забавящ движението на колата процес.
Защо да поръчате от t-auto?
Защото ние предоставяме гарантирано високо качество на продуктите в онлайн магазин t-аuto на отлична цена. Постигаме го чрез директното ни сътрудничество с брандовете и наличната огромна складова база, позволяваща бързо да изпратим поръчката Ви за доставка. Когато не сте уверени в избора си, през работни дни винаги можете да се обърнете към операторите ни. Те са висококвалифицирани в сферата и с радост ще проведат беседа с Вас, за да установят наличния проблем и да препоръчат съответния детайл.
Също, онлайн платформата ни е така направена, че при поръчката си правите избор на нужната марка моторно превозно средство и така няма вариант да сгрешите и да купите несъответстващ за Вас продукт. В случай на допълнителни въпроси, потърсете ни!